luni, 31 ianuarie 2011

Nu-mi pot imagina viata fara muzica...


Puterea muzicii consta in faptul ca ea se adreseaza direct Spiritului. Prin natura ei vibratorie, muzica ridica nivelul de constiinta si induce stari sufletesti speciale. Fenomenul care sta la baza acestui fapt este rezonanta intre compozitia vibratorie speciala a muzicii si mintea celui care o asculta.

Fara sa stiu nimic despre terapia prin muzica, am practicat-o dintotdeauna. Mereu mi-a placut muzica si nu cred ca a trecut vreo zi din viata mea in care sa nu cant sau sa nu ascult muzica (cred ca se vede si din modul in care postez pe acest blog...)

Muzica ne pune in legatura cu energiile benefice ale Universului, ne vindeca si ne inalta sufletul si ne face mai buni, sunt sigura de asta!


"Muzica este o lege morala. Ea da suflet universului, aripi gandirii, avant inchipuirii, farmec tineretii, viata si veselie tuturor lucrurilor. Ea este esenta ordinii, inaltand sufletul catre tot ce este bun, drept si frumos." PLATON

"Muzica oglindeste toate misterioasele ondulatii ale sufletului, fara putinta de prefacatorie." GEORGE ENESCU

"Daca ne-ar reusi sa reproducem detaliat in notiuni ceea ce exprima muzica, am capata o deplina si suficienta explicare a lumii." ARTHUR SCHOPENHAUER

"Muzica trebuie sa fie scanteia ce aprinde focul in sufletul omenesc." LUDWIG VAN BEETHOVEN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu