duminică, 23 ianuarie 2011

Ce facem cu viata noastra?



Iata ce ne spune o persoana dupa ce experimenteaza NDE:

"Mi-am dat seama ca exista lucruri pe care fiecare persoana este trimisa pe pamant sa le realizeze si sa le invete. De exemplu, sa impartaseasca mai multa dragoste, sa fie mai iubitoare fata de ceilalti. Sa descopere ca mai importante sunt relatiile umane, nu obiectele materiale. Si sa-si dea seama ca fiecare lucru pe care-l faci in viata este inregistrat si chiar daca pe moment treci pe langa el fara sa-ti dai seama, el revine intotdeauna mai tarziu.
Am fost intrebat :
" Ce-mi poti arata ca ai facut cu viata ta? Ce ai facut in folosul sau pt progresul neamului omenesc?"
Ce am facut cu viata noastra determina ceea ce suntem atunci cand murim. Si totul, dar absolut totul, conteaza.
Unicele scopuri serioase in viata sunt: sa inveti sa-i iubesti pe ceilalti oameni si sa dobandesti cunostinte.
Dar noi ne umplem viata cu tot felul de activitati obligatorii astfel incat sa nu ne ramana deloc timp pentru infruntarea problemelor reale. Viata pare sa ne traiasca pe noi, iar noi simtim ca nu mai avem nici o optiune si nici un control asupra ei.
Obsedati de false sperante, vise si ambitii , ce promit fericirea dar duc numai la mizerie, suntem ca niste oameni care se tarasc, istoviti de sete, printr-un desert nemarginit si nu primesc in cele din urma decat o cana cu apa sarata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu